luni, 17 decembrie 2012

Bradul si Iulia

Toata casa miroase a brad, semn ca ne-am cumparat si noi brad, de impodobit s-a ocupat copilul din doatare, am pus si eu 4-5 globuri, Sot unul(mai pe ascuns sa nu-l prinda trol mic). Iulia a fost in culmea fericirii cand punea globurile, intai pe cele move, apoi i-a fost egal. Noi o priveam fascinati, cum punea ea globurile la poalele bradului si pe unde mai ajungea, apoi si-a luat scaunul si si-a continuat opera de arta. Sunt sigura ca bradul o sa aiba adaugiri in fiecare zi, fie facute de noi fie cumparate.

10 comentarii:

Kamelia spunea...

e frumos bradul vostru! si ce dragut ca Iulia l-a impodobit!
Al nostru anul trecut mai mult a topait entuziast pe langa noi decat sa impodobeasca...

Strumful spunea...

Pai cine stie, baietii poate nu sunt asa de incantati de podoabe si impodobit. Iulia l-a mai impodobit putin, dupa ce i-am facut poza, a mai mancat o napolitana si o bomboana direct din pom. Initial nu vroiam sa pun dulciuri, dar astia au de vanzare pe aici tot felul de tampenii care de care mai stralucitoare.

Iuliana Stefanescu spunea...

Foarte frumos a impodobit Iulia bradul :) E o dulce!

Miutza spunea...

Frumos brad aveti! S-aveti parte de sarbatori linistite si vesele in jurul lui!

Oana Dumitriu spunea...

Minunat!

Mariana spunea...

ce bradut frumos, vreau si eu sa miroase a brad la noi

Strumful spunea...

Mariana, la cat de des a scos Iulia umbrelutele din brad, mi-au sarit ochii din cap, despodobeste si vorbeste, apoi ma cheama sa o ajut la impodobit, si tot asa.

Anca spunea...

Iulia a impodobit bradutul superb, nici nu zici ca i-a trebuit scaunel, toate globurile sunt pozitionate perfect :D.

www.101FashionStreet.com

Strumful spunea...

Anca, a stat 2 ore sa impodobeasca, nu-i placea scotea, punea in alta parte, a fost o mare arta impodobitul asta.

piticmic spunea...

Trimite-o şi la mine pe Iulia, că am sarcina de a decora întreaga casă şi mă uit ca oaia beată la ornamente şi beculeţe, neştiind pe unde să le pun pe fiecare. Grea sarcină mi-au mai dat. Evident că era bine dacă o îndeplineam până acum, dar important e să fie gata peste câteva zile :)
La noapte decorez casa în vis la cât m-am gândit azi la asta, dar sper măcar să ţin minte visul că sigur va fi uimitor în sensul bun