miercuri, 4 aprilie 2012

Scoala....altfel

Chiar ca altfel, dupa 3 zile ma declar franta, cu o mare dezamagire ca in Pitesti nu ai ce face cu copiii, nu ai unde-i duce, nu au ce face practic.
Luni, teatrul obligatoriu, deci am mers cu...placere.
Marti, Strand cu sedinta foto apoi film 3D, Infruntarea Titanilor, si am fost imbracata asa, coincidenta, jur, probelma e ca H arata superb, eu nu :((.
Miercuri, azi, mers pe jos de la Liceu pana la Zoo si inapoi + Film la Mall -Jocurile foamei, film ales de copii, ca doar e saptamana lor, eu doar i-am insotit, si nu-mi pare rau.
In astea trei zile am vazut si o alta fata a elevilor mei, una frumoasa si vesela, si mi-a palcut mult.


Iulia, creste, pune intrebari gen "Cum doarme iarba?", a pierdut azi primul cercel:(, poate e prin casa, desi nu cred, mananca singura, doarme tot cu mami ei, pe care o striga uneori mami bila, si apoi intreba cu zambetul pe buze, unde-i tata bila? si raspunde tot ea "Viena" si recunosc, sunt cele mai frumoase clipe din viata mea acum cand o vad pe Iulia crescand.
Eu in Saptamana altfel m-am gandit sa ma urc pe cantar, nu mi-a placut ce am vazut, ca doar sunt cam 4 kg in plus de ce stiam, si m-am mai urcat de cateva ori si tot atata arata...mult,, nasol, deprimant, frustrant...ma duc sa mai mananc ceva.

Niciun comentariu: