marți, 27 septembrie 2011

De pe la noi

Invatamantul de pe la noi e cel mai tare, azi am iesit varza de la testele initiale si doar am supravegheat la 2 clase(subiectele le facusem joi si vineri), dar copiii care au dat azi 3 teste ce mai zic....nu stiu, eu simt ca ne batem joc de copilul omului, iar copilul omului nu riposteaza, nici omul al carui copil e la scoala nu riposteaza ca al lui copil vine acasa ofilit de oboseala.
De ce un copil trebuie sa dea 12 teste intr-o saptamana? Nu pot sa raspund la intrebarea asta in mod inteligent, stiu doar ca am 380 de lucrari de corectat, iar apoi trebuie sa fac 380 de matrici de evaluare(asta e cea mai fericita parte:))-cate o pagina de buchiseala pentru fiecare copil).
Copii erau azi plictisiti, obositi, stresati..si pentru ce? Ca asa se gandi cineva din minister? Ministerul nu preda la catedra, doar propune masuri "geniale".

5 comentarii:

g.cojocaru spunea...

bataia de joc din invatamant continua... :( sper ca pana cresc ai mei sa se stabilizeze cumva sistemul... ca mi-e mila de cei care sunt chinuiti acum.....

cristina spunea...

Tre' sa faci de toate, da' cred ca job-ul ala face toti banii. Ce trece peste ce e in fluturas, ramane de primit.

Strumful spunea...

Initial am crezut ca testele initiale sunt bune, dar sunt doar un stres in plus si cand am dat note doar de la 2 la 5 nu mi-a placut iar ei erau foarte afectati.

Anonim spunea...

Astia din invatamant sunt cei mai imbecili. Ce viseaza noaptea fac ziua.

Strumful spunea...

Razvan, asa e, mai urat e ca o fac pe pielea copiilor.