luni, 12 septembrie 2011

31

Anul trecut pe vremea asta eram in culmea deprimarii, imi cumparasem creme antirid pe o carca de bani, lotiune nu stiu de care pentru fata, crema de maini cu efect minune(nu mi-a crescut insa nici un deget in plus).
Anul asta imi spun varsta linistia si singura crema pe care o folosesc e cea a Iuliei, sigur o sa mai am o criza pe la 40, dar acum la 31 ma simt impacata cu mine si multumita
Ieri mi-am dat seama ca nu mai am rabdare si daca nu-mi convine ceva plec nu mai stau pe ganduri, sau ca incepe sa imi pese din ce in ce mai putin de unele lucruri materiale.
Multumesc Sot ca ai stat treaz pana la ora 1 a Romaniei sa-mi dai mie mesaj si multumesc mult ca mi-ai cumparat cadou.
Prima zi de scoala fu chinuitoare pentru mine ca ma stransara pantofii de-mi iesira ochii din cap, dar pe total frumoasa caci avusaram parte de primar, inspector general si alte personalitati, plus un soare batator in cap.
Preotii colegiului ne-au binecuvantat si a fost frumoasa senzatia.
Scuze ca nu raspund in timp util la telefon.....

5 comentarii:

Anonim spunea...

Sofia, La Multi Ani !!! Sa ai parte de tot ce iti doresti si inca ceva peste. Pupicei. Ana si Cristi

Strumful spunea...

Multumesc si voua la fel!

g.cojocaru spunea...

ai fost tare cu cremele tale! :) ... iar cu raspunsul la telefon, te inteleg perfect. :P
La multi ani, si aici!

Strumful spunea...

La Multi ani si tie ....aici, sa fii sanatoasa si voioasa si implinita.

cristina spunea...

La multi ani, Strumf! Si toti fericiti si buni!

Varsta nu conteaza cat te duc mintea si corpul. Baiul e pe urma, daca Doamne fereste. Asculta aici, la ce spune mamaie ;)