duminică, 31 iulie 2011

Ziua 6

Pui mic s-a trezit la 9 si la 10 asa cum i-am promis de ieri am fost in parc, duminica e zi de odihna si ..facut mancare:).


Mai tarziu.....


Ne gandeam ca stam prin imprejurimi, dar am iesit dupa somnul Iuliei pe afara, ne-am urcat in Metrou(U1) si directia Prater(eu fusai cu gandul cel bun), am coborat din metrou si am dat intr-un parc foarte dragut, am stat si ne-am jucat,cand s-a plictisit domnisoara am trecut drumul la Prater. Nu am mai fost niciodata intr-un parc de distractii, deci cred ca e ok, nu am incercat nicio roata si nici o alta chestie, doar Iulia s-a dat in doua tiribombe mici(1,8 euro, trei minute) si la noi in statia de metrou tiribomba e 1,5 euro, oricum suvrenirurile in parc sunt tare scumpe si destul de chicioase, asa ca nu am luat nimic, prefer Favoritenstrase pentru cumparaturi, e mai ieftin si in suveniruri si in alte cele. Iulia a vrut musai balon de Prater, deci 4 euro scosi din fondul mamei de rezerva, oricum, pana joi cand banca are program pana la 17:30 suntem saraci, asta pentru ca in rest are program pana la 15:30

3 comentarii:

belgianca spunea...

ce fruuumos! faine si pozele din ziua precedenta. spor la plimbaturi. :)

g.cojocaru spunea...

... si eu care credeam ca veti lenevi si veti face plimbari... poate Duminica viitoare! ;)

Strumful spunea...

Gabi ai avut dreptate, am lenevit si am facut si plimbari!