miercuri, 27 iulie 2011

Ziua 1.

6:15 Iulia, mami ne trezim? Da din cap ca nu si se intoarce pe partea cealalta. Ok, o sa te imbrac, o imbrac, o scoatem afara din casa, abia atunci se trezeste.
La 6:30 plecam spre Bucuresti la 8 eram deja in fata Otopeniului, la 10 am urcat eu si Iulia pentru prima oara intr-un avion. Destiantia Austria! Iulia a fost cuminte, ne-a lasat sa-i punem centura, ba asupt, ba a colorat, la un moment dat s-a si plimbat prin avionul plin de austrieci(ce fac ei oare asa multi la noi in tara?), la aterizare cand a trebuit sa-i punem din nou centura tipete, tipete si iar tipete, nu vroia nici san, nu vroia nici culori, vroia fata sa se plimbe prin avion, deci 10 minute tipete.
Ne-a intampinat cineva, si pe trumul pana la apartament fata a dormit buba, in casa a inspectat tot ce se putea, a tarat dupa ea un suport de reviste de zici ca era cine stie ce jucarie, apoi evident somn.
A venit doamna de la relocare ne-a spus ce si cum, si am plecat sa vizionam apartemente, cu 3 camere(chirie intre 1000 si 1300 euro), apartamente convenabile din punct de vedere al asezarii fata de serviciul sotului, asa am cunoscut si eu partea veche a Vienei, apartamentele care desi de 80 mp, par mici, bucatarii cu frigidere mici, apartamente fara balcon, asta ca pe la 1900 nu se prea construiau balcoane, apartamente cu miros de vechi, am vorbit in engleza pentru prima data, si culmea am fost si inteleasa(engleza mea e aia de la tv si cam atat, ca eu am facut rusa si franceza) Iulia a rezistat primei vizionari, aia la carea ne-a ramas si gandul pentru ca aveau gradina interioara, apoi evident s-a pus pe un urlat in scaun(obligatoriu altfel iti pierzi permisul, e bine de stiut), dupa ce a urlat 10 minute(norma maxima de urlat) a adormit, si a tot dormit inca vreo 5 vizionari(adica toate).
Am facut si piata, si am observat cu mare placere ca pun accent pe BIO, oamenii sunt atenti la ce mananca(asta mi-a spus si tipa de la relocare care mi-a dat si nume de magazine cu legume Bio in Viena). Sunt standuri speciale cu produse Bio, sau daca nu langa produsele de o categorie gasesti si bio, adica orez normal, langa gasesti si orez Bio. Adevarul ca eu cand am plecat din tara aveam o obsesie "eu ce mananc acolo?", ei bine am gasit, si repede, fiecare cartier are market-uri -Bila, Plus(asta se numeste altfel), Muller, Lidl, dar si magazine no name, de arabi, turci(am vazut multi arabi, turci si coreeni sau chinezi), plus ca sunt o gramada de restaurante chinezesti, unde intorci capul cum vezi unul, nu am insa tupeu sa mananc acolo.
Iulia a baut pentru prima oara lapte din biberon, 2 biberoane de 125 ml, mare fericire pe capul meu.
Aseara la ora 22, ora lor toti eram cazuti la datorie, Sot pe canapea, noi in pat
Am sa scriu niste preturi asta ca eu am tot cautat si nu am gasit ca sa-mi fac o parere.
Morcovi Bio 500 gr-0.99euro
Lamai Bio 500 gr-1.29euro
Unt Bio -1.99euro
lapte bio 1 litru-0.99 euro
rosii bio 500 gr-1.49 euro

PS. In aeroport la Otopeni ne-au furat din bagaje o cutie de masline:)....

Un comentariu:

cristina spunea...

Heeeiiii!!! Sejur placut! Imi place ca tii jurnal :)