vineri, 1 iulie 2011

Nopate alba

Domnisoara Iulia aseara avea temperatura, 37 cu 1 cu 2, insa pe la 3 avea temperatura in jur de 38, am trecut pe antitermice si asteptam sa vedem ce urmeaza, oricum nu tuseste, nu are secretii nazale, are stare generala buna, presupun ca e de la dinti, se pare ca ii da o masea si 2 dinti jos. Eu am facut o noapte alba in care am avut timp sa ma gandesc la ce o sa fie cand o sa merg la serviciu sau ......ce o sa fie cand?....

Update: Copilul este bine, a avut febra doar de seara pana dimineata, acum mai avem un dinte jos si o masea sus care sta sa stapunga gingia. Ieri a primit premiu de la mosici o carte cu dinozauri, o vacuta si un ursulet. Ne iubim mosicile:D.

2 comentarii:

g.cojocaru spunea...

imi pare rau sa aud de temperaturile ridicate cu care v-ati luptat. Sper ca v-a trecut! ??

Strumful spunea...

Da, temperatura doar 12 ore -un dinte de jos si o masea sus.