sâmbătă, 18 iunie 2011

Noutati

S-a deschis in Pitesti magazinul Pistruiatul (in incinta Kaufland -pe Craiovei), haine de la Danina Line, haine foarte bune calitativ la un pret foarte bun(am vazut o rochita pentru Iulia tare frumoasa), in plus au si sandale de la Pilgrim, sau geva de genul, nu am retinut bine numele, dar stiu ca am vazut la fete pe bloguri ca-s buni la incaltaminte, eu oricum raman fan Elefanten la incaltamintea Iuliei.
Orium, sunt mai ieftini ca Miniblu, fiind vorba de aceleasi body-uri.

2 comentarii:

Mirona spunea...

Ha ha! Daca nu ma insel, Danina Line e un brand al unei firme vasluiene care lucreaza pentru Levi's, La Redoute etc. Eu am niste haine de la ei mortale! Si preturile la magazinul fabricii sunt fantastice. :D Plus ca au etichetele originale pe ele, asa, ca pentru snobul din mine...

Strumful spunea...

De chestia cu hainele de firma sufar si eu...acut!