miercuri, 22 iunie 2011

Azi 22

Azi am bifat o vizita la aeroport, am vazut ce ma asteapta cu Iulia pe acolo, deja ma apuca depresia, deci prefer sa vad cum o sa fie la fata locului, oricum azi a cautat in fiecare colt, s-a tarat peste tot, a cersit atentia tuturor, apoi i-a fost somn si da de plimba plodul in brate, doar eu ca eu sunt buna cand ii e somn.

A zis lupu'(cuvant insotit de suflatul....lupului asupra caselor de paie si bete) -se referea la lupul din cei trei porcusori, nu am cuvinte sa descriu cum m-am simtit cand am auzit-o, copilul meu incepe sa vorbeasca, copilul meu creste.
Ce e mersul la Bucuresti fara oprire la McDonalds? Pai e un mers mult mai sanatos:)), dar cum nu ma pot lupta cu pofta, ma lupt apoi cu greata si durerea de burta provocate de mancarea lor, oricum a mancat si Iulia paine de la ei.
Am fost si la Mango azi:) in Outlet Store Bucuresti, super ieftin, mega reduceri:D, dar noi nu am prea avut timp, alta data, sper sa mai fie reduceri. Oricum cam greu mi-a picat mie fisa ca pentru mine firma insemna Mango, H&M, Zara(o sa urmeze perioada lor de reduceri, curand) iar pentru altii firma inseamna Chanel si Versace.

Niciun comentariu: