luni, 27 iunie 2011

dimineata

Copilul s-a trezit si direct la sandale, eu am scos carutul verde sa o pun in el sa o scot afara, ea a stat 2 minute in carut si a inceput concertul, am luat-o in brate si afara cu ea. Am mers la locul de joaca dintre blocuri, unul care in loc de nisip are pietre, dar bune si alea ca spatele meu nu rezista pana in parcul cel mare.
A adunat din nou toate jucariile ale ei sau nu, apoi daca se apropia cineva de ele tipa, eu ma faceam verde la fata de la atatea explicatii, copilul nimic, tipa si pace daca se apropia cineva de jucarii. La un moment dat depasiram faza ca veni o mama cu o fetita si fetita manca banana, acu alta treaba "mama bam bam", bam e banana, dar eu nu aveam asa ceva in dotare, deci mamica a fost draguta si i-a dat si Iuliei, apoi evident ca a intervenit plictiseala, si a vrut sa plece, asa ca de mana am plecat sa vedem trandafirii, salcamii sau orice cre prezinta intres. Acum la ora 12 deja doarme, asta-i somnul de la ora 14, se anunta o zi lunga!

2 comentarii:

g.cojocaru spunea...

dupa mine, suna "linistita" ziua aceasta. :) Asteptam continuarea! ;)

Strumful spunea...

Da, la 12 dormea, la 15 s-a trezit, apoi a fost o zi normala , dar s-a culcat la 22 si s-a trezit apoi la 1:40 si a stat treaza pana in jur de 4 dimineata! Ea plina de energie, eu......