sâmbătă, 14 august 2010

Tot eu

L-am stresat pe Sot 9 luni ca eu vreau bijuterii, eu am nascut, deci merit.
Omul intr-un tarziu a cedat(psihic) ca si vanzatorul de la Cellini(dupa ce am stat o ora in magazin si l-am fatait) care a fost super profesionist.

Mami, mi-am luat cercei si lantisor, cand vii abia astept sa le vezi(Sot ..spune-i sa isi aduca si lupa pentru cerceii aia).

Vina mama, vai ce cercei frumosi, da e mai mare surubul ca partea din fata...
Tata, ce lanitisor frumos, e de argint? Eu(sacaita), nuuuuu!!!!
Trauma la mine in cap, cand eram mica purtam niste cercei din aia mari de tiganca si un lant bob de orez(cumplit), asa ca acum toate bijuteriile mele sunt finute.

2 comentarii:

g.cojocaru spunea...

finute si din aur alb, nu?? :D :D :D

iti inteleg perfect traumele, trecand si eu prin asa ceva...
Sa le porti sanatoasa!

Strumful spunea...

Multumesc, deja ma apuc sa-i strang zestre(in bijuterii) Iuliei:D