marți, 24 august 2010

bagaje

Cine credea ca bagajul pentru mare este terorist? Eu una nu ma stresam cu bagajul, il faceam mereu cu cateva ore inainte de plecare, dar acum am responsabilitati, asa ca l-am facut mai de dimineata.
Haine, de unde sa stiu eu cate toale folosesc? Pai nu stiu, deci iau tot sifonierul(cu ocazia asta am descoperit multe haine nepurtate, si le-am pus in plasa sa le dau).
M-am stresat 2 zile cu gandul la ce toale iau pentru copil de ameninta Sot ca divorteaza daca mai aduc vorba de mare.
Dar tot l-am pus sa sune la hotel sa spuna ca venim mai devreme, si surpriza, cazarea dupa ora 18:((, adica venim de dimineata si pana la ora de cazare.....o sa stau in holul hotelului cu copilul tipand sa o stresez pe tanti de la receptie.
Iar am spus ca nu mai merg in Romania la mare, dar sa am rabdare sa ajung la hotelul de 4 stele de la care chiar nu am asteptari nici de 3 din alta tara.

Niciun comentariu: