marți, 10 iunie 2008

Sfarsit de an scolar

Se apropie sfarsitul anului scolar, oboseala isi spune cuvantul, cel putin la mine! Ma enerveaza toata lumea, nu mai fac mancare de 4 saptamani(adica mai fac sporadic, Sot e bun ca nu cere, mananca ce gaseste prin frigider).
Sot, s-a prins ca acum nu trebuie sa ma contrazica, si daca poate chiar sa ma evite! La scoala m-am certat cu 2-3 persoane, oricum m-au calcat pe nervi de la inceputul anului scolar, da acum fiind obosita sunt si curajoasa(pauza, sa vad ce fac melcisorii, nici zahar nu am, adica am da brun, da-i bun si ala)!
Nu-mi place sa ma cert, da mereu imi spun parerea, daca nu le convine tuturor parerea mea, asta e!
Azi am avut concurs la info, elevii au venit singuri maxi -taxi! Stabilim noi o intalnire in fata liceului cu pricina(ala unde era concursul)!
La ora 10, cobor sa-i adun din fata liceului!
Ei disperati! Doamnaaaaaaaaa!
Da ce ati patit! Aveti emotii?
Era sa murim(eu casc ochii), era o tiganca ce a asediat tot maxi, cu mirosul ei!
E , lasa acum avem treaba!
Da , dar avea si un copil!
Doamnaaaaaaaaa, noi nu ne mai intoarcem!
Ati innebunit? Nu s-a inventat telportarea!
Oricum, dupa concurs, stai sa-i convingi, ca nu trebuie sa se urce la ocazie, sa se intoarca tot cu maxi!
Oricum au ajuns cu bine, si apreciez ca desi e sfarsit de an scolar, ei s-au chinuit sa faca proiecte, sa le prezinte si cel mai mult sa puna suflet!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Strumfule, macar nervii tai spera la o vacanta prelungita, dar ce sa spuna aia care nu isi permit sa ia concediu sau au un concediu mic, mic de tot?
In State sunt foarte, foarte multi care au doar doua saptamani de concediu pe an ...

Strumful spunea...

Ai dreptate, si sotul meu are concediu putin, stiu ca e si el obosit, dar n-o arata asa ca mine!