duminică, 28 august 2016

Dolomiti-ziua a doua

Nu ne trezim niciodata la 7 sa luam micul dejun si sa plecam in traseu la 8, deci cred ca in jur de 10 am plecat spre telecabina, de data aceasta spre Passo Gardena. Am luat 2 telecabine: Selva Gardena-Dantercepies si Paso Gardena-Cir.
La Dantercepies aveai o priveliste frumoasa si puteai sa si zaci pe un fotoliu si sa visezi, eu am sarit peste zacut si visat! Aveam alte planuri!

Si am purces la drum, de data aceasta am si urcat putin asa ca plodul a fost priponit pentru siguranta de Om.

Dupa atata drum am ajuns evident la o alta cabana, Jimmy's Hutte, ce mai mi-a placut....

Aici am mancat de pranz apoi ne-am intors la telecabina, am coborat in statiune, am luat autobuzul spre telecabina care ne ducea la Col Raiser.
Acesta-i orarul autobuzului, stiu ca o sa-mi fie util pentru data viitoare!

La ora 17 telecabinele se inchid, asa ca am stat putin la Col Raiser, am facut poze si am coborat, nu imi aduc aminte daca am mai luat autobuzul, cred ca am mers pe jos spre pensiune pentru ca am multe poze cu Selva di val Gardena.

Niciun comentariu: