marți, 21 iulie 2015

Pyramidenkogel

Cazati fiind la Arriach, am aruncat o privire in pliante. Noi fetele am hotarat ca vrem sa vedem Turnul Pyramidenkogel, cel mai inalt turn panoramic din lume construit din lemn.
Austriecii astia isi vand scump panoramele! Om da cu cardul si iata-ne pe toti trei la 100 de m inaltime cu pletele in vant privind spre lacul Worthersee. Erau si alte lacuri mai mici, insa nu le stiu numele! Turnul are si un tobogan, daca ai sub 130 nu-l poti incerca.


Imi plac mult suvenirurile, Iulia e intelegatoare, stie ca poate lua un singur lucru si respecta asta, eu...farfurie, cana, magnet, turn in miniatura si vederi!

2 comentarii:

Unknown spunea...

Fain, fain, fain... Am uitat sa te rog sa ne iei si noua magnet de frigider :) Superbe locuri!

Strumful spunea...

Luat, mereu va luam!