luni, 25 august 2014

Weyregg am Attersee

Prin iulie ma uitam la tv si am vazut un reportaj despre Gmunden. Mi-a placut peisajul, am cautat pe net, apoi l-am sunat pe Sot sa-i spun ca eu vreau sa vad Gmunden-ul. Rezerva si tu ceva, zice Om! Eu? Pai eu nu fac rezervari! Am cautat o juma' de zi, preturile ma cam zapaceau, ceva mai departe de tinta initiala era mai ieftin, deci am ales Weyregg am Attersee, Strandhotel. M-am simtit ca acasa la mama, au venit sa ne intrebe daca mai avem nevoie de ceva, a fost liniste , fructe bio, Iulia s-a balacit in lac, am facut palja ca fetele cat timp Sot se recupera, Iulia a dormit singura in pat(asta include si adormitul singura, deci o premiera),
Am mancat de multe ori la restaurant in Viena sau aiurea, nu-s fana, dar ne mai apuca foamea pe drumuri. Cum la hotel nu puteam servi masa(doar micul dejun, iar "mancarea" adusa de acasa continea doar biscuiti), am pelcat in cautare de restaurant:
Aici am avut noi parte de cea mai romantica cina in trei! A fost prima oara de cand luam masa la restaurant cand cineva a venit sa ne intrebe daca e totul bine, daca mai avem nevoie de ceva...!

2 comentarii:

Unknown spunea...

Arata foarte interesant restaurantul! Cred ca a fost o excursie de vis, in special pt Iulia.

Strumful spunea...

Da, misto, cea mai misto excursie de pana acum....ca am facut eu rezervarile:D!