joi, 24 iulie 2014

Arta+Vaccin

Marti am facut vaccinul de capusa, nu eu, Iulia. Nu a plans si s-a mai si uitat cand i-a facut injectie, eu am inchis ochii. Iulia e mai curajoasa ca mine si deja m-a intrebat cand mai mergem la vaccin, stie ca-s trei. Dupa vaccin am ajuns si noi in sfarsit la Muzeul de Arta.....am stat cam 3 ore, Iulia a topait printre exponate vesela, a intrebat, a stat si a urmarit rabdataoare filmuletele, i-au placut unele tablouri, am vazut o doamna care picta(am admirat-o 10 minute, poate mai mult), am desenat si noi la radnul nostru....ne-a placut. Am in plan sa mai mergem, depinde insa de Iulia.

4 comentarii:

Camelia spunea...

Aaa, nu stiam de vaccinul asta. Aud ca nu s-ar gasi si in Ro. Si al meu e mai curajos decit mine la intepaturi :))

Strumful spunea...

In Austria e bine sa-l faci, au multe paduri si multe "gaze".
Sot l-a facut o sa-l fac si eu.

g.cojocaru spunea...

ce tare! Nu stiam ca exista.

Mi-as face si eu de l-as gasi... dar mai ales lor.

Strumful spunea...

Da, si eu il voi face, cred ca e si in Ro, poti intreba la cei de la MEdlife.