duminică, 21 iulie 2013

Intepatura de ... bondar(poate) matematician

Ieri domnisoara a fost in parc cu gradinita, s-a intros cu o intepatura de ...ceva fix intre ochi. Am intrebat-o ce s-a intamplat, am ascultat mai multe variatii pe tema si am ajuns la concluzia ca era o insecta matematiciana la ce precisa a fost. Iulia are o umflatura imensa intre ochi ce se uneste cu nasul si care nu da semne de retragere. Am fost la spital, mai mergem si maine dimineata, nu o doare nu o mananca, insa vreau sa-i teaca repede si fara complicatii.
Duminica
Din nou la spital, de data asta am asteptat cam 45 de minute, era lume si am mai vazut inca un baietel muscat de langa ochi. La noi din nou cortizon + un sirop (nu-i caut numele acum), au inceput sa i de inroseasca si ochii, i-a mai trecut insa umflatura, toata noaptea am pasit-o sa vad daca respira....maine din nou la doctor.
P.S.
A venit facutra pentru doctor, 150 de euro..........

7 comentarii:

tab spunea...

auci. o sa treaca. matematicianul bondar a fost foarte precis si direct

Strumful spunea...

Nu, inca nu a trecut, asteptam sa vedem cum e maine...

Unknown spunea...

Sper ca e mai bine! Neserios bondar si foarte needucat.

Strumful spunea...

Nici macar nu stim ce a fost, dar a fost foarte umflata.

cristina spunea...

:( Papusica mica ...

Anonim spunea...

Ma muscat un bondar de doua ori as vrea sa stiu poate afecta????

Strumful spunea...

Imi pare rau, nu situ! MErgeti mai bine la doctor!