marți, 21 mai 2013

Schloss Neuschwanstein

Nu stiu daca acest castel e visul oricarei fete, insa visam sa-l vad de cand aveam 9 ani si i-am vazut poza intr-o revista adusa in tara inainte de Revolutie, pe vremea aia revistele straine erau pretioase, la noi in casa. Sa revin la castel, interiorul nu impresioneaza foarte mult(l-am comparat cu Pelesul), exteriorul da. Imi pare rau(mint, nu-mi pare:))) ca nu fac parte din persoanele care lauda totul cu o exagerare gretoasa.
Camera din castel care mi-a ramas in cap e cea a regelui cu un pat superb din lemn, cu multe ornamente din lemn, cu adevarat frumoasa, din camera printr-o usa mai mult s-au mai putin secreta se ajunge intr-o pestera artificiala .
Sala tronului are un mozaic impresionant, dar nu are tron ca a murit prea repede Ludwig (Ludovic). Din Sala tronului valea arata cam asa:

Pozele cu panorama castelului sunt facute de pe podul Marienbrücke.

Intr-o parte cascada, in alta parte castelul.

Sot a stat cu Iulia eu am facut poze si am cumparat suveniruri sau mai bine zis Sot a stat si cu Iulia si mi-a cumparat si suvenirul care mi-l doream. A fost o zi frumoasa, cu ploaie, soare, peisaj superb, un vis implinit, un sot care a condus 4 ore dus patru intors plana la Burghausen si a mai gasit energie sa stea si cu Iulia.

2 comentarii:

Camelia spunea...

uuu, ce faine sunt castelele!!!
Si ce sot rabdator ;)!

Strumful spunea...

Sot rabdator, recunosc, iar castelul imi doream sa-l vad de mica, dar mi-l inchipuiam mult mai mare.