luni, 5 noiembrie 2012

Jucariile Iuliei

Mereu am avut un fix cu jucariile, jucarii interactive, jucarii educative, jucarii de ros, am fost atenta cu jucariile Iuliei(acum alege singura). Ultimul fix care l-am avut a fost tricicleta de aici, bicicleta ce si-a facut toti banii si pe aeroport, si prin Viena si in Pitesti nu mai vorbesc de cate ori mi-au sarit ochii din cap cand o luam cu mine in taxi sa mergem in parcul din Strand, norocul meu ce e foarte usoara. Cautam ceva, nu gaseam, gaseam era mult prea scump, cateva jucarii ale Iuliei au fost comandate de la Nichiduta, pentru ca un om destept a adus si la noi in tara jucarii adevarate, jucarii de la Melissa & Doug, QUERCETTI si altele , jucarii pentru care Iulia are o adevarata pasiune, are cuburi, stampile(de cand am ajuns aici colectia de stampile s-a marit), puzzle-uri de lemn cu care se joaca foarte des de cand era mica, acest Puzzle si-a facut toata treaba, si acum se mai joaca. Imi place ca pe un singur site gasc tot ce imi trece prin cap pentru Iulia, imi place ca e usor de comnadat si ca vin repede acasa, imi place diversitatea produselor si calitatea.

Niciun comentariu: