miercuri, 14 noiembrie 2012

Influente

Am vazut si aici Manduca, in magazin, costa 69 de euro, deci 70. NU stiu cat e in tara(o, am vazut niste preturi:))). Dupa ce am luat mult laudatul Sling, nici nu ma mai gandesc sa cumpar Manduca, mi-a ajuns slingul. Era sa-i imprastiem copilului pe covor fizicul din cauza slingului, asa ca m-am invatat minte. Oricum, nu am vazut nicio doamna, niciun domn, cu nicio Manduca, chiar m-am uitat mai ales in perioada in care vuiau bloburile despre utilitatea ei. Uite ca ajunsa si blogu" mijloc de influentare a maselor!

3 comentarii:

g.cojocaru spunea...

in ro e 429,00 LEI
Chiar nu vazusi Manduci pe acolo? .. InAustria nu am mai ajuns in ultima perioada, dar am vazut si in Italia si in germania... Oicum, nu se compara cu slingul... si nu ai cum sa scapi copilul. In plus slingul nu e recomandat copiilor asa maricei. Manduca duce pana la 20 de kg
Merita numai daca poti cara in spate. In fata nu mai merge la copii asa mari. Merge, dar e dificil cu centrul de greutate si cu vizibiliatea

Strumful spunea...

NU, nu am vazut, serios vorbesc, am vazut un singur sling, cand am venit anul trecut, si eu ma plimb si aici e oricum plin d eturisti, da r am vazut in schimb carucioare care fusesera pe aeroport ca mai pastrau inca biletul ala de identificare. Am vazut copii purtati pe bicicleta, copii purtati intr-o chestie impinsa in fata bicicletei, dar nu manduca, nu zic eu ca nu e utila, dar copilul meu sta in carucior si aici e super usor cu caruciorul, poate de aceea nici ceilalti nu apeleaza la manduca, nu-s borduri inalte, autobuzele sunt ok, tram-ul la fel, asa ca poate e cam inutila.
Plus ca in carucior pot depozita ne chestii.
Iar nu pot comenta la tine.

Anonim spunea...

Nu mi se pare prea util un carrier gen Manduca la 3 ani, decat daca ai un copil care merge mult in brate sau faceti des excursii la munte.
Din sling nu are cum sa cada daca picioarele sunt pozitionate corect. E irelevant ca in jurul tau nu sunt copii purtati in sling, si eu sunt singura din oras cu sling, 1/60 000 locuitori:D, dar mie mi-e util si nu-mi pasa