sâmbătă, 1 septembrie 2012

Concediu

Phoenicia Holiday Resort(Navodari), este locul unde ne-am facut concediul anul asta. A meritat , mi-a placut mult conceptul, un loc creat pentru familii cu copii, un loc curat si ingrijit, un loc in Romania, un loc in care am sa revin cu placere( o sa incerc sa mananc mai putin, sper). Impactul cu Phoenicia Holiday Resort a fost relativ haios, receptia era dupa ora 16, am ajuns undeva pe la 15 si ceva, am intrebat unde e receptia si cineva ne-a indicat receptia de la parcare(dar tot avea o masa cu cafea si prajituri), am bantuit putin pe acolo, avea si loc de joaca, l-a cercetat Iulia pana m-am gandit eu dau cu cre sa-ima de plaja si ea a dat verdictul ca miroase ingrozitor(am cumparat alta, efectiv ii venea rau cad o dadeam cu crema). Ca sa scapam de miros am zis sa mergem spre hotel, am dat de adevarata receptie, pana la 16 eram deja cazati, la etajul 7 cu vedere spre mare si spre lac(ziua privelistea era cum era, dar noapte are superba), apartament (living cu bucatarie(frigider, chiuveta, mobila de bucatarie si cuptor cu microunde) +dormitor)spre care am fost condusi de o domnisoara draguta si bronzata(oricum toate domnisoarele care lucrau acolo erau dragute si bronzate). Iulia s-a simtit foarte bine, avea la dispozitie 3 locuri de joaca afara si alte in interior(pe alea nu le-am vizitat), piscina pentru copii, si marea, mare care i-a placut enorm, mare din care se lasa dusa doar cand i se invineteau buzele de frig si iesea tremurand. I-au placut valurile, o singura zi am fost la piscina dimineata si am hotarat ca e mai bine la mare. Prosoapele de plaja le schimbam cand vroiam, in camera se schimbau prosoapele in fiecare zi, ne si facea ordine in camera doamna camerista:D. Mancarea foarte buna, si pe toate gusturile, aveau si mancare pentru copii de la 1 la 4 ani, intr-un loc special, aveam prajitur bune si diversificate...si multe altele dar nu mai conteaza .....contraza doar concluzia, anul viitor tot aici vreau sa mergem. Eu m-am simtit bine in corpul meu pentru prima oara de mult timp, plus ca am avut si cel mai frumos costum de baie:D Poate ca au fost si mici lipsuri,dar lipsuri de design interior, gen o priza scoasa din perete sau o scurgere la baie neperformanta:)), dar in rest nu am ce reprosa.