sâmbătă, 22 septembrie 2012

Stift Melk

Raman la prima dragoste Stift Göttweig, dar de data asta am vizitat si biblioteca in care nu aveam voie sa facem poze,
si tot ce se putea vizita. Biblioteca te fascineaza si te face sa te simti prost in cap ca latina a trecut pe langa tine la scoala, in rest usi cu camere de luat vederi si cod de intrare, cam multa securitate, oare ce ascund ei pe acolo? Suveniruri multe, preturi in descrestere, in Shop-ul de langa biserica 4,80 un magnet, mai incolo 4,5 euro, la iesire 4 euro, am luat de langa biserica. Biserica luxoasa si opulenta, nu imi aduc aminte sa mai fi vazut una asa. Dar nu am avut sentimetul de la Stift Göttweig ca aici vreau sa mai revin

5 comentarii:

cristina spunea...

Daca nici bisericile, business de business, nu sunt luxoase si opulente, ce sa mai fie asa?!

g.cojocaru spunea...

e prima data cand aud de aces loc. Arata tare frumos. Ma apuc sa il caut.. macar sa il localizez ca asezare geografica. :D

Strumful spunea...

Cristina ai dreptate, lume puhoi, lux pe masura, nu am gandit asa, insa ai mare dretpate.
Gabi, noi am mers cu masin ain jurul Vienei, maxin 100-120 km, cam cat rezista Iulia, si am vazut si noi tot ce am putut.

Camelia spunea...

ce frumos!

Strumful spunea...

Frumos, dar prea luxos si pretentios, nu am vazut niciodata asa de mare opulenta intr-o biserica.