marți, 3 iulie 2012

Reduceri

Eram la locul de joaca, si doi baieti, turci sau ceva de genul aruncau cu conuri de brad, cu pietre, cu nisip, cu ce le pica in mana(genul de copii pe care nu-i vrei in preajma copilului tau), Iulia se uita la ei si zice .....doi plostanaci. Nu scriu aici toate replicile memorabile ale mandrei, desi ar trebui pentru ca le uit. In rest pe aici canicula si reduceri, da e perioada reducerilor, abia asept vineri sa dau iama in magazine, poate gasesc ceva de care am nevoie, ca da, cumpar doar e am nevie(sau asa imi place sa ma mint). Sunt reduceri si la Swarovski(asta ma cam unge pe suflet), dar bratara cu pricina nu e redusa, am rabdare pana in ianuarie, in rest erau reduceri de 50%, dar nu la ce vroiam eu, sau oricum nu sunt stilul meu, mai arunc o privire maine. Incerc sa ma mobilizez, sa fac unele lucruri, sper sa reusesc, oricum pana in sepembrie am zile grele :D.

Niciun comentariu: