marți, 17 iulie 2012

O zi frumoasa

Sambata a fost o zi cu adevarat superba, nu ca si vreme ca a plouat dar am fost la Gradina Zoologica, am vazut spactacolul cu foci-Iuliei i-a placut mult, mie mi-a placut mult, am ajuns si la Tirolerhof(e locul meu preferat de la gradina, Iulia a pus mana pe capre, vitei, a fost incantata, eu am primit o bucata de branza bunaaaaaaaaa, am fost si mai incantata).Am stat de capul meu si am facut poze, Iulia era cu Sot, am avut de ales intre a zace la pavilion cu un strudel de mere in brate + frisca aferenta+cafeluta sau a face poze si a "socializa" cu animalele, am ales socialzatu'. Am reusit sa vedem si pavilionul(restaurant) Gloriette de la Schönbrunn, sa facem 2 poze si sa evadam pe o poarta care ne-a trimis fix in Districtul 12, une am vazut niste case dragute, toate cele de mai sus sunt facute pe ploaie.....torentiala(pe alocuri, dar eu eram echipata cu geaca de la Sot, Sot in tricou, Iulia camuflata bine in carucior).

2 comentarii:

Camelia spunea...

e frumos ce povestesti! sa ne-arati si poze cindva ;)

Strumful spunea...

Mai greu cu mobilizarea la mine, dar am sa pun si poze, promit.