joi, 10 mai 2012

Palarie

Azi am purtat palarie, poate am aratat ca o baba nebuna si nevricoasa din cauza soarelui, dar m-am simtit bine, palaria e frumoasa, sunt constienta ca nu-mi prea sta bine cu ea, dar imi place prea mult ca sa nu o port, si am luat-o sa ma imi fereasca mintea sclipitoare de soare. Si cum mergeam eu asa teapana(palaria se potriveste cu mersul teapan) de la inaltimea tocurilor de 10 cm( sau asa merg eu teapana), nu stiu, numaram palarii, mda, toate la babe. De la ce varsta consider o femeie baba? Inainte le consideram pe cele de 30 babe, dar ca eu am peste, m-am gandit ca babele sunt peste 60, deci da, momentan babele au peste 60 de ani, daca o sa ajung si la varsta asta, sigur schimb marja de babatie. Am purtat palaria si azi in Strand cu Iulia, eu o palarie, domnisoara alta palarie de care e tare mandra. Si eu sunt mandra mereu de Iulia, mai ales ca azi s-a asejat langa o fetita si o intreba de vorba, s-a jucat frumos cu jucariile altor copii, normal(partea cu plansul de oboseala nu o mai descriu). A solicitat carucior de papusi si papusa, l-a primit azi si e multumita, imi place ca mereu cere ce vrea, mereu se imbraca cu ce ii place, cand o intrebi daca ii place o haina nu ramane nu mereu, iar da e clar DA. Cand ii cumpar haine prefer sa fie si ea, spune ce-i place si imi e si mie usor dupa, la fel si cu jucariile, a vrut tricicleta roz-o foleseste, a vrut carut cu papusa se joaca, sper ca s-a terminat perioada in care imi cumparam jucarii pentru mine crezand ca-i plac si Iuliei. Nu pot sa spun ca astept vacanta pentru ca urmeaza examenele, dar ma gandesc la asta atunci. Nu mai sunt fan Zara, momentan imi plece mult Giorgal.

Niciun comentariu: