sâmbătă, 11 februarie 2012

Fara inspiratie

Dragul de Sot la departare fiind se apuca sa-mi citeasca blogul, nimic anormal daca nu si-ar da si cu parerea, adica ar spune plin de sinceritate "iti lipseste inspiratia". Pai, om imi cam lipseste in conditiile in care merg la munca(tip la copilul omului), apoi stau cu fiica noastra, nu am timp sa fac piata, ma enerveaza peste paote socrii, fac mancare, curat si mai platesc si facturi, de unde crezi ca pot gasi eu inspiratie sa scriu? E? Vrei sa scriu cat de amuzanta este soacra, sau ce super replici imi da tatal tau? Nu am sa o mai fac, mi-am propus sa nu-mi mai pese, dar vezi ca de replicile tale imi pasa, asa ca data viitoare cand vrei sa-mi mai spui ca nu-ti place ceva, orice, sa o spui frumos, da? Adica delicat:)), glumesc!

Niciun comentariu: