vineri, 10 februarie 2012

Azi

Am fost la pediatru, Iulia nu are rosu in gat, nu are nimic la plamani, e ok, nu a mai tusit, nasul nu ii prea mai curge, deci este bine, eu am fost mai crizata ca de obicei cu nasul siruitor al copilului.
Pentru ca pediatrul a zis ca e Iulia bine, am fost si la o repriza de cumparaturi noi doua ca 2 printesici, copilul a vrut 3 cai si i-a primit, eu am vrut un circutit cu masinute de lemn, l-am primit:), mai vreau si ceva dupa Amazon, sper sa primesc si asta.
In rest la scoala toate bune, bunul meu colegut i-a zis unui copil de la mine din clasa sa ii faca un film pentru nu stiu ce concurs, iar copilul a venit sa-mi spuna mie si eu i-am cam interzis, am fost cam dictator, dar e anormal sa pui un elev din clasa a 12-a sa munceasca mult si in plus cand el are BAC si Facultate si doar acolo ii este gandul.
Din vocabularul Iuliei, la plural
melcui=melci

Un comentariu:

g.cojocaru spunea...

bine ca nu e nimic grav cu raceala. :) ... si sa va fie de bine pentru cadouri! :)