luni, 19 octombrie 2009

Toamna

Zilele astea viata mea e o poezie de Bacovia! Pana azi mi-a placut ploaia, acum deja devine stresanta, ploaie, ploaie si iar ploaie!
Da, e toamna.....deci sa ploua....zice natura, in loc sa zica....sa cada niste frunze, sau sa ingalbenim niste frunze!
Ploua de o saptamana, e frig si legumele din piete incep iar sa aiba gust de Turcia si merele gust de nu stiu ce tara.
Mere cu gust de Romania gasesti doar in gradina proprie, iar anul asta merii au fost darnici!Adica toti pomii au fost darnici -ciresul, piersicii, visinii, merii!

Dar acum au ramas doar mere!
Zilele astea ma gandeam ca in curand eu o sa uit gustul laptelui adevarat de vaca, sa nu mai zic de untul ala adevarat(galben la culoare si genial la gust) de la tara, care chiar are gust de UNT, nu ca asta din magazine care are mai mult gust de faina cu margarina! Sau de laptele batutut la putinei-gros si bunnn!
Sa mai zic si de iaurtul ala genial facut la borcan de mama? Acum ma feresc sa nu cumpar genialul iaurt Danone(de ce lumea cumpara cu predilectie produsele din reclame?)!
Eu ma intreb ce o sa fie peste cativa ani...copilul meu o sa aiba de unde bea lapte adevarat?

2 comentarii:

ina bixade spunea...

ce gustoasa era mincarea in Romania de altadata, acum si acolo e procesata mincarea...

Strumful spunea...

Stiu Ina! Dar incet incet uitam gustul adevarat al mancarii!
Mi-e asa de dor de tara...de legumele din gradina, de aerul curat...