miercuri, 7 octombrie 2009

Ganduri...de toamna

Imi place toamna asta, e cald afara, frunzele nu au cazut inca, castanii deja au frunzele maronii si unii copacei au devenit rosiatici!
Dar sa trec la gandul meu "inteligent" de toamna!
Ieri imi trecuse prin minte sa-mi fac blog de bucatareala, adica sa le arat si altora dispusi sa citeasca ce gatesc eu, dar apoi m-am gandit, prea multe bloguri de bucatareala(deja se acuza unii pe altii de plagiat), eu gatesc mereu fara carne(:D), si oricum gatesc dupa o ureche!
Eu nu gatesc, eu inventez...nu fac nicio mancare dupa reteta, totul e de la mine din cap...le combin pe toate dupa cum imi place mie sau dupa cum am invatat de la mama, uneori din ce imi aduc aminte de la mamaie!
Deci, proiectul cu bucatareala....nu bun, eu inventez cand bucataresc!
Spre exemplu..salata de vinete(eu sunt reginuta salatei de vinete), nu pun maioneza(majoritatea pun), eu pun ardei copt...si dupa o recenta descoperire...pun si o lingurita de smatana, iar in facultate amestecam in salata de vinete piept de pui tocat marunt!
Mancarea de cartofi, la mine cred ca e mai mult un ghiveci...eu pun si mazare si uneori si dovlecel....daca am prin casa!
Omleta, eu pun putin malai in ea ca sa iasa cat toata tigaia...stil clatita(de la mamaie stiu asta-recunosc)!
Salata de rosii, ii pun oregano, uneori si morcov ras si branza....mereu combin!
E o adevarata bucurie pentru Sot ora mesei:)), sau era ca acum s-a invatat!
Clar nu-mi fac blog de bucatareala, nu o sa vrea nimeni sa-l citeasca!

Niciun comentariu: