joi, 4 iunie 2009

Vecinici

O zi buna incepe cand te trezesti cat mai tarziu!
Somnul e bun, bun, bun!
Stiu doar eu cred asta, vecina de deasupra mea crede altceva! Si inclin sa cred ca si vecinul X nu iubeste somnul! Ieri la 7:30(m-am uitat eu la ceas plina de nervi), vecinul X, a inceput sa-si sparga peretii! Si sparge de 2 zile, cred ca s-a mutat si cu un etaj mai sus! Mai inainte era un program de liniste, acum nu mai e valabil, dar a avut vecina chef sa-mi arate de 4 ani ca ea nu respecta programul de liniste!
Ea=vecina=aia de sus, in fiecare dimineata(7 -7:30) baga aspiratorul(fara gluma), in acelasi timp baga si o masina la spalat, si apoi inca una, si apoi scutura, si eu stiu poate face si mancare in timul asta, asta nu mai stiu!
Ce stiu e ca in fiecare zi ea spala cel putin 2 masini, sunt 3 oameni, de ce gospodareste ea asa de mult nu stiu!
Stiu ca atunci cand e somnul mai dulce da cu aspiratorul, am uitat asculta si muzica(manele de preferinta, si intr-o dimineata pe la 6:30 chair-mare trauma), stiu ca atunci cand imi pun hainele la uscat o apuca scuturatul peste ele, sau pune sa se scurga presul de la wc-proaspat spalat!
Veciana e simtita, stiu!
Mai am o alta vecina, o babuta, care initial vroia sa-si marite fata cu Sot, dar Sot ere deja ocupat,deci s-a reorientat, cand ne intalneam cum incepea sa ma descoasa! Ce fac? Ce facem? Unde mergem in vacanta? Ati venit din concediu? Cum a fost!
Mereu dadeam rasunsuri scurte si evazive!
A schimbat tactica, a inceput sa-mi povesteasca despre fata ei!
Cum ca a cunoscut pe Y, repede s-a mutat la Y, Y o sa o faca nevasta!
Apoi saptamana trecuta mi-a zis ca si-a cumparat rochie de mireasa, si are si arcuri!
Imi venea sa-i zic, naspa...dar e taranca, deci merge! Dar am fost delicata!
Eu abia astept sa am casa! Sa ma mut si sa scap de vecinici gospodine!

4 comentarii:

cristina spunea...

Hi, hi, hi !!! :) :) :)
Pare un complot impotriva harniciei postul asta. Sa te iei tu de o asa albinuta ...

Strumful spunea...

Sper sa plece in vacanta ca sa am si eu liniste in vacanta mea!

cristina spunea...

Pai crezi ca gospodinele de felul asta au vacanta?

Strumful spunea...

Azi mi-a aratat Sot minunata vecina scuturatoare, clar are niste probleme in cap dupa cum arata!