sâmbătă, 6 iunie 2009

Nimic...

E sambata, la televizor nu e nimic, de citit nu mai am chef!
Am inceput Dracula de Bram Stocker, am citit putin, cateva pagini pana au inceput sa ma doara ochii de la scrisul marunt si pana am inceput sa ma ingrozesc de atmosfera din carte, nu am mai patit asta pana acum, dar incepuse sa-mi fie frica sa citesc! Ciudat, dar adevarat!
Am renuntat la citit, am trecut la bloguiala, apoi la mancat(cred ca pentru a 5-a oara azi), apoi iar la starea "eu ce fac acum?". Ma gandeam sa dau telefoane la prietene, dar sigur sunt ocupate, doar e sambata!
Asa am ajuns sa scriu pe blog, dar nu aveam subiect, adica subiecte nu mai am de mult, mult timp!
Inainte chiar imi placea sa scriu pe blog, acum nu!

Vreau sa stau la tara, sa simt aerul curat, sa aud ploaia si sa simt miros de pamant ud, sa citesc o carte BUNA,sa beau dimineata lapte cu cacao, sa-mi faca altcineva mancare(exclus restaurantele)!
Mi-e dor de tara mea! Mi-e dor de perioada aia, cand ma trezeam dimineata si simteam aerul curat, de laptele fiert si branza proaspata, de castravetii proaspeti culesi din gradina, de primele rosii copate, de ciresele negre, de trandafirii roz din fata casei, de cartile vechi de acasa(mereu mi-a placut mirosul bibloitecii de acasa), mi-e dor e zmeura din spatele patulului, de visinii din curte, de mirosul ierbii proaspat cosite!
Acum e o alta etapa a vietii mele, etapa cu Sot, cu casa mea, cu bugetul meu, si bugetul nostru, cu cumparaturile de weekend, cu toate mofturile indeplinite, cu plimbari prin parc, cu mers la mare !

Niciun comentariu: