luni, 24 noiembrie 2008

Mail catre sot!

"Precum ti-am zis saptamana mea nu a inceput cu bine!
Adica, am vrut sa spal azi, m-am si apucat, doar ca furtunul de la masina de spalat era spart, asta de cand ati dat voi faianta jos, asa ca am facut lac in baie, baba a injurat, eu am sters ca disperata, baba a venit la usa mea, mi-a tinut morala, eu mi-am cerut scuze, si am zis ca miercuri te duci sa dai cu var!(vezi ca baba sufera e inima, si mi-a si demonstrat, nu-ti pot descrie cum, dar a demonstrat)!
Dupa ce ca fac dus la soacra, nici haine nu mai pot spala?
Te rog sa-l suni pe Dan, el are ore pana la 11, sa mergeti amandoi sa cumparati cada si baterie, nu conteaza ce baterie, sa arate bine, desi eu prefer bateria aia cu alb, si sa gasesti pentru chiuveta asortata!
Dar, te rog sa-l iei pe Dan cu tine, ca sa aiba cine te ajuta,si sa nu dau vina numai pe tine daca nu-mi place ce ai luat!
A, si mie mi-a placut tare mult la opera, mai vreau sa merg!"
Si uite ca am reluat scrisul pe blog!

5 comentarii:

Anonim spunea...

Cum vine aia baterie albă? Vrei să zici satinată?

Eu de fapt cred că tu nu mai aveai chef să scrii pe blog și ai băgat faza cu ce spun alții despre profesori. Este? :)

Anonim spunea...

Sper ca ai facut o copie la imprimanta si i-ai pus-o langa farfuria cu mancare, da? :))))
Bine, si inca una pe perna! :)))

Anonim spunea...

Heeeiiiii! Bun revenit! Si cu ce moral, avand in vedere contextul ... ;)

Cetateanul Popescu spunea...

Uff!! (rasufla usurat Popescul). Iata un foarte ne-americanesc "happy going on" (in loc de "(non)happy-end")

Strumful spunea...

Antilopule, cand ziceai ca te insori?
Si Bateria e alba, are portelan:D, cred!
Manole, nici u a ajuns ieri sa citeasca mail-ul, dar i-am povestit eu despre baba!
Cetateanule, trebuie sa recunosc, imi place sa scriu pe blog!
Cris, moralul meu e ridicat avand in vedere ca fac dus la soacra:))!