luni, 11 februarie 2008

Salcia mea!


Azi mi-au tait salcia(e salcia din foto, cu unul dintre gugustucii ce locuiau acolo) din fata blocului, salcia mea frumoasa care-mi tinea de urat, salcia mea frumoasa care ma anunta cand vine primavara, salcia mea frumoasa care tinea umbra vara! Ce oameni fara cap, eu nu am fost acasa, ca daca eram ma luptam pentru salcia mea! A, am uitat avea si un cuib de gugustuci! Ce naiba au avut aia de mi-au taiat salcia? Tampiti! Mi-au taiat salcia mea! Of! Chiar imi pare rau!
Acum clar trebuie sa ne punem aer conditoanat, nu mai am salcie in fata geamului, nu mai am umbra!
Asa, azi a fost o zi zapacitoare, la toata lumea au chiulit copiii , la mine nu, sunt eu rea si le e frica de mine sau le place informatica?
Nu stiu, chiar nu stiu! Da ce mai conteaza, azi era sa cad la datorie, am stat pana la 14 la scoala cand aproape toata lumea plecase de la 12, da oricum nu vroiam sa plec acasa, ca-mi era lene sa plec si acasa, asa ca am facut ore, ce naiba au copiii astia de sunt asa cuminti, imi vine sa mor de dragul lor! sa lasam scoala, a chiar asa, cine mama naiba e Raluca Badulescu(cica are un diamant nu's de care in dinte:D, e, ce sa spunem)? Nu stiu, da vad ca e pe la tv, trecem si peste asta!
Imi vreau salcia inapoi! Nu mai am chef nici de facut mancare, chef nu am avut nici saptamana trecuta:)), bine ca intarzaie Iul, asa ca i-am telefonat sa aduca si el o pizza, daca ii este foame, ca eu nu gatesc:D! Eu nu gatesc, nu gatesc, si pace! Greva! Mi-au taiat aia salcia, ce suparata sunt! Imi vreau salcia inapoi! vreau salcia mea!

Niciun comentariu: