miercuri, 6 februarie 2008

O nopate furtunoasa

Ori s-a schimbat sistemul de valori la regizorii autohtoni, ori nu stiu eu sa apreciez un asemenea teatru! Nu-s critic de teatru, dar aveam vaga impresie ca atunci cand vad un teatru bun, il recunosc!Acum nimic!Nimic!
In sufletul meu nu s-a trezit emotia, emotia ca vad un mare actor, jucand maret! Am vazut mari actori(dupa standardele mele) jucand! Atat, jucand, dar nu maret! Ce s-a intamplat cu "MARET"?
Unde era Caragiale cand se juca piesa asta, si-a luat vacanta.......ca daca-si vedea piesa jucata asa, sigur ca-i cadeau ochelarii, si dadea cu bastonul dupa actori(fie ea si fantoma lui Caragiale....)!
Nu-s critic de teatru, da sunt mult prea dejamagita! De ce nu i-au schimbat titlul , in loc de O noapte furtunoasa, sa-i zica O noapte tumultoasa, eu stiu, in orice fel, da sa nu ma induca pe mine in eroare, eu merg cu sete de cultura la teatru si primesc niste bataieli din fund, niste tipete de la un Spiridon, jucat prost!
Nu zic, au fost si cateva momente interesante, adica am ras, da.....unde e profunzimea teatrului, unde sunt momentele in care Sofia(eu) iesea de la teatru plina de admiratie si respect?

Un comentariu:

Anonim spunea...

Dupa cum stii, subscriu la sentiment. Sa-i fi zis altfel, ziceam si eu, dar apoi nu putea pastra textul, ca era plagiat.. desi cred ca ar fi fost mai linistit Caragiale asa :)