miercuri, 12 august 2015

Raggaschlucht

Joi seara ne faceam bagajele! Vineri aveam planuri de calatorie! Ne-am planificat sa plecam la 7:30, am plecat pe la 7:45, deci ok. 4 ore pe drum, Raggaschlucht era prima oprire. Am ajuns in Flattach, am parcat, Om a dat sa ia hainele de munte. Incepe sa bombane, uitase rucsacul cu un rand de geci pentru fiecare! Si? Mai avem altele in rucsacii mari, ca doar atunci cand plecam 2 zile undeva pare ca ne mutam in alta tara ! DA, dar nu avem actele de la masina, nu avem pasapoart pantru plod......nu putem dovedi ca e al nostruuuuu! E, seamana cu noi, lasa ca vedem noi ce facem! Nimic nu-mi strica cheful, doar era prima drumetie in trei! Atunci cand sunt la munte intru in trepidatii eu vreau sa merg, nu vreau sa stau in cabana, vreau sa vad, vreau sa fac poze, vreau aer curat nu sa zac( in oras daca ma duci in concediu vreau sa zac, nu sa alerg ca un cal sa vad nu stiu ce obiective istorice). Am platit am intrat in Canion! Un drum de o ora l-am facut in 2 ore, dar in exclusivitate fiecare pe bocancii lui:
Iulia a vrut sa mute niste pietre, sa replanteze niste iarba, a topait in parau, s-a catarat pe pietre si mai presus de orice a mers doar pe picioarele ei.

Pozele sunt cumplit de nereusite, peisajul si canionul de vis! Paraul Ragga a sapat in stanca cu drag si spor si i-a iesit ceva spectaculos!

La noi sunt toate ciupercile necomestibile, bietul plod nu este lasat sa puna mana pe ele:

Vio spunea...

Am citit acum toate ultimele tale postari, tare faine peisaje, tare faine intamplari si..wow..ce copil mare ai!! :)
Peisajele sunt ..taie rasuflarea. Si asta o spun eu, care nu-s deloc om de munte, is din aia de-ar uita-o Dumnezeu pe-o plaja, da' cand vine vorba de munte imi vine sa ma duc sa dorm:)

Sper ..de dragul lui Andrei..la un moment da sa-mi inving lenea si sa merg cu el pe munte.. Caci n-as vrea sa nu-i placa numia pt ca maica-sii nu prea ii place..Dar mai astept pt zone mai grele sa mai creasca nitel, ca sa nu stau cu inima cat un purice la fiecare rapa sau stanca.. Caci, momentan, copil asta al meu n-are niciun simt al pericolului, el vrea sa alerge unde-i valea mai vale si mai abrupta. Asadar ne multumim cu o Breaza, o Sinaia, asa mai lejer..ca de 3 ani si 8 luni:))

Tare mare si curajoasa e Iulia ta, stiu, am repet! :)

Strumful spunea...

Vio, trebuie sa-l duci pe Andrei la munte, la inceput trasee mici, o sa fie foarte incantat. Cand ma lasi pe mine la mare vreau doar sa zac si sa citesc, nu ma urnesti cu nimic si nu ma momesti nici macar cu o mica excursie, daca nu am chef. In schimb la munte zici ca e in aer cofeina, vreau sa merg cat pot de mult.