luni, 23 martie 2015

Saptamana in imagini

Iulia-i pasionata de roboti, prin urmare si-a creat unul...

Sot este distibuitorul in materie de componente pentru roboti. Si in seara asta a mai confectionat un robot, dar nu am avut timp sa-l pozez.
In rest, avem copac de Paste cu felii de portocale, productie proprie, nu portocalele ci uscatul si feliatul. Si-a ales singura adidasii, eu m-am abtinut sa zic ceva, nu corespund standardelor mele, dar Iuliei i-au placut foarte mult. Am fost la Zoo cu rolele si ....altele. In plus Iulia poarta de o saptamana minunatul ei ghiozdan mov, ales de ea.
Salata cu fenicul, ardei, patrunjel, morcovi....

4 comentarii:

Unknown spunea...

Frumoase imagini, frumosi adidasi :) Mie imi pac, sunt veseli si roz :) FAin ca au inceput pregatirile de Pasti, astept sa inceapa si la noi. Cum e feniculul? Inca nu l-am testat...

Mihaela Damaceanu spunea...

Ce simpatica este cu casca, colantii si adidasii ei, admirand la veverite si pelicani. A doua fotografie in care apare, imi place mult-mult!

Strumful spunea...

Mihaela, casca e obligatorie la noi pentru role, trotineta, bicicleta. Iulia cade destul de des(spre foarte des)! Apoi dupa ce plodul obseste pastreaza casca pentru ca de cele mai multe ori uitam sa-i luam caciula.

Strumful spunea...

Iulia, pregatirile de Paste aici, au inceput dupa ziua "indragostitului". Adica au aparut in magazine tot felul de lucruri, oaua vopsine, iepuri de ciocolata si altele... Asa ca mi-e greu sa mai apreciez o sarbatoare anume. Brazii apar din noiembrie ....si tot asa.