marți, 30 decembrie 2014

Zapada de duminica

Sambata seara ningea, eram atat de fericita ca dupa ce am terminat de topait(la aproape 35 de ani, e destul de jenant sa topai) vream sa o trezesc si pe Iulia sa-i arat minunea. Sot s-a uitat urat la mine si am renuntat la idee, dar dimineata cine-si lua micul dejun pe afara? Bine, Iulia a mancat 2 felii de paine prajita cu unt, cat timp m-am imbracat eu in toalele mele minune de iarna. Acum a descrie incantarea Iuliei e inutil, dar pot sa spun...ideea ce mi-a trecut prin cap imediat de am iesit afara.. Hai la Zoo sa vedem animalele de la Poli....In 5 minute ne indreptam voiosi spre statia de autobuz, autobuzul a venit mai tarziu, inghetasem si aproape ma gandeam ca am avut o idee tampita.

Bucuria Iuliei, fericirea cu care a studiat pinguinii, focile, ursii polari si renii nu se compara cu nimic. Noi am mai batait de frig pe alocuri, dar Iulia a fost asa de fericita ca dupa Zoo a mai avut putere si de o repriza de sanie.

Un comentariu:

Unknown spunea...

E fascinanta zoo din Viena! Mi-e dor de voi si de plimbarile cu Iulia!