miercuri, 19 noiembrie 2014

5 ani

Draga mea, anul trecut ai avut un tort fain facut de Ana, anul asta ai un tort care seamana cu un dovleac, mai am o sansa sa fie bun la gust. M-am chinuit sa intind tampenia aia de pasta de zahar sau cum s-o numi de mi-au sarit ochii din cap, asta cat timp tu te uitai la TV! Da, stiu nu te las sa te uiti des la TV, dar azi a fost o zi speciala. Acum 5 ani pe vremea asta eram pe culmile travaliului, imi aduc aminte ca ma rugam doar sa iesi in siguranta, restul nu mai conta.
5 ani cu tine, cea mai fericita perioada a mea si a domnului tatic....parca pana sa apari tu noi am fost fazi. Nu ma pricep la vorbe, poate nu ma pricep nici sa-ti fiu mama buna, dar te iubesc. Poate ca-s egoista, dar eu te vad perfecta!
La multi ani, sufletul nostru frumos, multumim ca ne faci mai buni si ne luminezi viata! Te iubim!

2 comentarii:

Vio spunea...

la multi aaaniiii!!! :)

Strumful spunea...

Vio, multumim!