luni, 13 octombrie 2014

Horezu

Ceramica de Horezu sau din Bulgaria, depinde de noroc! Cum cobori din masina cam asta-i peisajul:

Apoi iei la rand tarabele si te minunezi de strachinile finisate si mult mai grele de cat iti aduci tu aminte de acum 20 de ani, cumperi un clopot care suna frumos, acasa vezi ca pe el scrie Bulgaria, intrebi tanticile daca se pot spala strachinile la masina de spalat vase(nu ca imi trecea prin cap sa fac asta), si ele imi garanteaza ca DA!

Ceraminca bulgareasca....:

Casa Pietraru, ei chiar aveau un atelier in magazin(lutul tot de la romani il luau), mi-am propus sa o duc intr-o zi pe Iulia, dar in prealabil o sa sun. Iulia si-a ales de la ei un fluier, a primit o vaza ca sa nu mai fluiere, am cumparat o farfurie faina semnata de ei, niste tacamuri de lemn(m-am intepat eu in furculita), care nu erau facute de ei. In esenta aveau diverse produse, unele facute de ei altele de la producatori romani,e singurul magazin care merita vazut

2 comentarii:

Unknown spunea...

Inca n-am probat oala :) Cana e perfecta pentru cafea sau ceai.

Strumful spunea...

Iuli, eu nu stiu cana, ati cumparat-o de la ceraimica Pietraru?
Oala, nici eu nu stiu cat de des e folosibila:D, dar sunt curioasa cum iese mancarea.