sâmbătă, 10 mai 2014

Salata si teatru

Marti seara, am lasat copilul in fata blocului gatind salata pentru melci(era si Soacra in peisaj, avea grija de ...nepoata si de melci ca sa nu pateasca ceva sub picioarele tropaitoare ale copiilor ):
Recunsc, nu am vrut sa merg la teatru, ma gandeam ca in ultima zi sigur nu mai gasesc bilete, dar pentru ca peste tot erau afise cu ...Podu, in regia lui Horatiu Malaele, m-am dus la Casa Sindicatelor sa-mi procur si eu un bilet. Doamna de la casa ma intreaba mirata...unnnn singur biletttt? :) DAAAAAAAAAAA!!! Care e probema? Mi-am luat bilet in primul rand.... si am facut poze cu telefonul, aparatul l-am uitat acasa

Mi-a placut de Meda Victor foarte mult, e frumoasa si talentata, sau foarte frumoasa si talentata!

2 comentarii:

Ghindaa spunea...

Bietii melci, se sufocau acolo!Reclamatie nu v-au facut melcii acestia?

Strumful spunea...

Ghindaa, melcii au fost pusi in iarba dupa ce au mancat ""salata speciala"! Nici un melc nu a patit nimic, garantam!