marți, 14 ianuarie 2014

Tot zapaceala!

Iulia incepe sa se (re)adapteze, dar nu-i nimic in februarie mai mergem o saptamana si jumatate la Viena, ne mai dam putin peste cap programul, din experienta ...in 2 saptamani se rezolva!
In week am fost plecate(la tara), ca fetele. Iulia de cate ori plecam (spre mamaie) se intoarce acasa intepata de tantari, de data asta a fost doar unul, dar suficient de insetat ca mana copilului s-a transformat intr-o mana grasuta si rosie. Am dat repede cu Claritine si cu Fenisitil si dimineata aveam o mana mai putin grasuta. E vremea sa recunosc, copilul e alergic la intepaturi de insecte, se impun investigatii.
Eu sunt tot imprastiata si distrata mai ales la munca, am prea multe la care sa ma gandesc:)) si am o fixatie pentru cartofi copti la cuptor !

Niciun comentariu: