sâmbătă, 21 decembrie 2013

Viena

Sunt euforica, adica toata saptamana am fost euforica, le-am zapacit pe fete la scoala, cred ca se rugau sa plec mai repede ca prea m-au pupat cand am zis ca e ultima oara cand ma vad anul asta!
Sunt de trei zile in Viena, aseara am facut bradul, poze nu am apucat sa fac, mai am inca 2 saptamani la dispozitie. Targul din fata primariei este frumos, prajiturile de la Heiner sunt la fel de bune. Imi era dor de Vio, am relalizat asta cand am vazut-o. Sper sa am timp sa o vad si pe Gabriela. Imi place Viena....sunt euforicaaaaaaaaa
Cu Iulia mare e usor sa calatoresti, a vorbit o ora si ceva pe avion, de a intrat in vorba si domnul austriac de langa noi cu ea, mare fericire pe mine cand copilul vorbeste in germana. Dupa ce ne-am conversat eu in germana- engleza, ne-am luat repede bagajele si ne-am intalnit cu tati.Postarea asta e inceputa de trei zile....
Ultima poza din Romania(facuta din mers):

Prima poza din Viena: