vineri, 1 martie 2013

Ganduri din prima zi

Nu am martisor, nu am snur, copilului am stat sa-i impletesc aseara un snur si dimineata a facut o fata din aia foarte suparata ca o strange asa ca l-am dat jos. Am primit flori de acum doua zile, Sot a vrut sa se asigure ca azi nu uita, drept pedeapsa l-am trimis sa ne cumpere azi ciocolata, nu mancam des asa ca azi avem voie.
La sfarsitul lunii venim in tara o saptamana, nu simt nimic, nu am chef sa ma intorc in tara, vreau sa-mi vad toti prietenii, asta-i clar, acum sa vedem cum ne organizam. Sper sa ajungem o zi si pe Transfagarasan, ca tare mi-e dor .... si avem amintiri asa frumoase de la Cota 2000.
Sunt defecta, nu mi-e dor de mama sau de tata, daca lor le e dor de mine pot sa ma viziteze, vorbim la telefon, dar nu mi-e dor cum mi-ar fi de Sot daca nu il vad o saptamana. Mi-e dor insa de fratele meu si de sotia lui, dar ei vin pe la mine, asa ca e ok. Mi-e dor sa fac cumparaturi cu Geo, suntem compatibile 100% cand e vorba de bantuit la cumparaturi-si in general 99%, mi-e dor de Di, dar nu cand ma contrazice:)), Iuliei ii este foarte dor de Di si mereu ma intreaba de ea. Mi-e dor de Laura, de bunatatea si sinceritatea ei. Ok, vreau sa-mi vad toti prietenii, si vad eu cum fac sa si reusesc.
Citesc Poarta Coliviei de Katie Hickman, imi place asa ca aseara am citit pana la 2 noaptea. Sultanii nu aveau neveste(doar 2 au avut?)? Sultanii aveau concubine de orice nationalitate dar mai putin turcoaice? oare e adevarat? Ramane sa cercetez.....
Ghiocelul din fata casei noastre.......

Un comentariu:

Unknown spunea...

Si noua ne e dor de voi! Abia asteptam sa va vedem! Iulia o sa poarte o buburuza "cocotata" pe o frunzulita :) drept martisor... Sper :)