joi, 24 ianuarie 2013

Zapaceala

Iulia nu se da dusa la gradinita prea usor. Cand o iau de la gradinita, imi spune ca a fost frumos, ca a fost bine, ca s-a jucat.... Dimineata, incepe cu texte, "nu vreau la gradinita, vreau sa ne plimbam" sau "hai sa mergem la muzeu" ,depinde de caz, alta dorinta. O duc mereu la gradinita, mai ii promit o carte, mai o bluza, mai un joc, cert e ca in fiecare zi ma intreaba ce i-am adus. Asa ca ii aduc si eu carti gen Ich bin die kleine Ente, Ich bin das kleine Pony, varianta mica(2.6 euro)-mi-e destul de usor sa le traduc, ii mai cumpar abtipilduri cu litere, sau abtipilduri care se coloreaza si apoi se lipesc, creioane, carti de colorat, acuarele, depinde ce avem nevoie. Iulia e multumita de micul cadou, dar eu sunt putin suparata pe mine ca am invatat-o asa. A fost o vreme cand nu ii duceam nimic, si era ok, dar obiceiul a revenit pe nesimtite, in mare parte din sentimentul meu ca o las singura . Azi plecasem cu gand de cumparaturi pentru mine, am ajuns sa-i cumpar tot Iuliei, trei bluze si o pereche de pantaloni, de la Name'it, reducerile astea imi iau ochii. Partea buna e ca i-au placut si le-a probat pe toate.

5 comentarii:

Dan spunea...

Era bine să nu i le dai pe toate odată, aveai recompense pentru 4 zile. :)

g.cojocaru spunea...

:)) Maria ne cere lucruri pentru ca sta acasa si nu o ducem la gradinita! :))

Strumful spunea...

Dan, normal ca tu ai dreptate, dar te pui cu o mama nebuna?
G.cojocaru, copiii astia se descurca de de mici.

Camelia spunea...

si noi avem o problema cu excesul de cadouase pe diverse motive :(

Strumful spunea...

Mie imi face placere sa-i cumpar, dar Sot nu intelege motivul:))