joi, 18 octombrie 2012

Cum?

Suntem in perioada lui CUM? Cum e peste tot! Cum e si in de ce e mingea rotunda, cum e si la zborul pasarilor, cum e omniprezent. Azi era oarecum sa cedez la cum-ul cu mingea, insa m-am redresat repede si m-am gandit ca e meseria mea sa raspund la toate curiozitatile astea. In rest am trecut de doua saptamani de gradinita, azi i-au scos afara pentru prima data(in curtea interioara a gradinitei , implicit si a blocului nostru, asa ca am tras si eu cu ochiul), Iulia a stat frumos de mana cu colega ei, nu stiu cum o cheama, cert e ca i-a palcut afara.Cand m-am dus sa o iau de la gradinita nu vroia sa vina acasa, statea si se juca, a trebuit sa intru dupa ea sa o iau. Nu am sa o las mai mult de 12, dar ea pare sa se intinda sa vrea mai mult. Mi-e drag de ea cand o duc la gradinita si se duce linistita la joaca, nu are nici cel mai mic stres, nici nu se duce sa o salute pe doamna daca e departe. Azi i-am vazut lipita o bufnita pictata de ea pe parete, tare mandra am fost, imi venea sa fur bufnita, o vroiam acasa:D. Gradinita de aici e diferita de gradinita din tara, se pune accent pe joaca, la noi se pune accent pe multe- daca au ajuns sa bage informatica de la 3 ani, e clar o mare probelma sa nu mai vorbesc de altele.

2 comentarii:

Camelia spunea...

"Cum" asta cred ca e fratele lui "de ce". La noi ultimul a fost la putere:D
Ce norocosi sunteti ca se simte bine! Si da, constat si eu ca la gradinitele din tara vor sa faca cam multe la 3 ani!

Strumful spunea...

Da, CUM e la putere, mereu dar sunt invatata, stau si ii explic pana intelege. Cred ca intr-un fel prefer gradinitele din tara, aici nu stiu eu ce fac sigur, pun accent pe lucruri facute de ei, gen pictat, lucru manual, astept si eu o sedinta la gradinita sa inteleg mai multe.