marți, 17 mai 2011

Marti

Saptamna asta nu a inceput bine, si nici azi nu a fost mai bine, Iulia a tras o cazatura de pe minunata bicicleta pe care o tinem in casa in loc sa o tinem ca tot poporul pe scara blocului ca de cica vine catelul si face pipi, sau daca o fura cineva(soacra si socrul-vad furaciosi peste tot), iar eu tampita la cap cum ma gasesc uneori, am zis, hai sa stea in casa! Iulia iubeste bicicleta, deci are momente in care vrea sa stea in ea, asa ca azi s-a ales cu o cazatura si un cucui si eu cu niste nervi imensi pe mine!
Iulia bea doar lapte cu paiul, biberonul e respins categoric, asa ca azi dupa ce s-a saturat sa bea lapte a cerut o poza cu mine si sot, s-a jucat ea ce s-a jucat, apoi ne--a dat niste lapte sa bem, si era tare bucuroasa cand plescaia in laptele varsat, am sters laptele, apoi alta repriza de plescaiala si de ta-na-na-na, iar am sters laptele si am scos si poza din rama sa o sterg si pe ea, oricum mereu face lucruri noi, intelege absolut tot ce ii spui, executa cand vrea, si iubeste sa se uite pe un album cu poze(poze cu ea), imi arata toate jucariile din poze care sunt in camera si pe cele care le-am dat le arata cu degetul si da din umeri, adica pe astea nu le stie.
Sunt curioasa ce o sa se mai intample azi, acum il astept pe Sot sa se uite la buba sa vedem ce zice.

Niciun comentariu: