joi, 14 aprilie 2011

Tigari electronice

Mama fumeaza, a fumat cu mine in burta, a fumat si dupa mine a fumat de cand o stiu. Acum incearca sa se lase de fumat, de ce e usor de inteles, plamanii ameninta cu greva, iar eu fiica grijulie am studiat optiunile, unde altundeva, daca nu pe internet, si am gasit Tigara Electornica, plasturii nu au functionat, alte pastile nici atat, dar tigarile electornice cele originale chiar functioneaza, desi exista si Tigara electronica "chinezarie"(am dat si de ele, dar in era internetului avem destule forumuri cu pareri avizate) ieftina si fara efect.
Mi-am informat mama de noua solutie, i-am aratat de unde se pot comanda aceste tigari electronice si a zis ca trebuie sa o incerce pentru ca nu se mai poate, cand nu fumeaza are un tremurat ciudat, asa ca vrea nu vrea plamnul cere, dar de acum inainte o sa primeasca o tigara electoronica.
Mai multe informatii despre tigara electronica

Niciun comentariu: