sâmbătă, 11 decembrie 2010

Prima buba

Nu e un motiv de lauda ca domnisoara Iulia are o buba imensa in barba, adica 2 bube, una mare si una putin mai mica, si nici faptul ca mi-e teama sa nu-i ramana semn nu e o chestie prea buna, dar spre binele lui Sot, sper sa nu ramana semn.
Sot, om de casa de felul lui, a iesit sa-si plimbe copilul prin piata Vasile Milea si ce sa vezi, copilul cazu, dar, evident ca de vina fusai tot eu ca nu-i dadui hamul...inca mai spumeg de furie cand ma gandesc la"vina mea".
Pe 8.12 facuram buba, pe 9:12, cand se trezi Iulia avea o buba acoperita cu puroi, m-am speriat(deprimat mai mult), am sunat la Geo, mi-a zis sa-i dam cu Betadina ca e buna, am dat, dar ieri am citit si prospectul, nu se da cu betadina la copiii pana in 30 de luni, asa ca acum lasam buba sa-si faca de cap, dar mie tot mi-e necaz ca avem buba si imi e si frica sa nu ramana semn.

2 comentarii:

Mirona spunea...

nu o sa-i ramana... chiar daca ramane ceva minuscul, pe masura ce creste o sa dispara. bafta cu buba!

Strumful spunea...

Ok, m-am prins, ii iei apararea verisorului:D!
Am trecut deja pe creme anti seme, Sot e cel care le aplica.