miercuri, 19 mai 2010

6 luni de Iulia Melania

Azi Rostogolicioasa a facut 6 luni(la ora 9:10), si ca drept cadou pentru mami inca mai doarme acum la(11:24), asta dovedeste ca este o adevarata olteanca si iubeste somnul.
Mai nou a descoperit dormitul pe burta spre disperarea mea, nopatea trecuta ea se intorcea pe burta, eu asteptam putin(sa adoarma) si o intorceam pe spate, tot asa de 4-5 ori pana a adormit pe spate si am adormit si eu. Cand m-am mai trezit Iulia tot pe burta, iar o intorc, si dimineata era pe spate:D.
Diversificarea merge, ce sa zic, acum suntem la banana cu mar copt, dupa ce am fost la mar + banana, si la mar + morcov si la morcov(total neagreat), dar nu ma grabesc sa trec la legume fierte.
In rest eu sunt ok, cura de slabire merge foarte bine, cam in fiecare noapte pe la 11 ma apuca foamea, deci dau o raita prin bucatarie, iar cand e vorba de cumparat haine pentru Iulia nu ma mai pot opri, cred ca tot ce e in magazin imi este si util, pentru mine cumpar mult mai putine, toate imi par inutile, cumparasem si eu o rochie, ieri dau de ea prin sifonier, ma stramb si ma intreb....ce fac eu cu rochia asta eleganta?

2 comentarii:

cristina spunea...

Sa fiti sanatosi, Strumf!
La multi ani Strumfuletului!

Strumful spunea...

Cristina, multumim!